Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Oct 2024 14:38:41 +0200

Tere!

Märjamaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/12835 
aadressile Rapla maakond, Märjamaa vald, Märjamaa alev, 20172 
Märjamaa-Haimre tee// Uus tänav L2// Naistevalla küla, 20200 
Naistevalla-Märjamaa tee// Märjamaa metskond 33// 34// Sõtke küla, Haimre 
puiestee kergtee L4// 32// Tammi kergliiklustee L1// Tammi tee, Rapla 
maakond, Märjamaa vald, Märjamaa alev, Uus tänav L2// Naistevalla küla, 
20200 Naistevalla-Märjamaa tee// Raudteetammi tee L1// Sõtke küla, Haimre 
puiestee kergtee L4// Tammi kergliiklustee L1// Tammi tee (Tee, 
Tänavavalgustus) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27159381>  (menetlus nr: 
456460), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Märjamaa Vallavalitsus) või menetleja (MIKK VAARMANN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister